banner

יום שישי, 5 באוגוסט 2011

שישי - 5 לאוגוסט


שלום לך
פוסט שלישי בבלוג חמוזיקה
ולא היו תגובות או שזה סימן לזה שאני כותב לעצמי? או שצריך להפיץ את הבלוג
אז מי שקורא שייתן סימן...

כאמור סופ"ש חם לפנינו
השמש בחוץ בוהקת זה הזמן לתפוס בריזה במזגן עם אייס קפה
או לחילופין לחכות עד שהשמש תירד ונוכל לצאת בשישי בערב כמו פעם
זוכרים פעם שהייתי מחכים לשישי בערב... זה היה מזמן אהה
פתאום תהיתי מה קורה עם ה"שישי בערב" הזה לאן הוא הולך?
הכוונה בערוב השנים מורישים אותו לתיכוניסטים או מה
והאם השישי בערב שלך בכפר או בקיבוץ בכלל דומה לשישי של החבר מהעיר

מה שמביא אותי לשירו של מאיר בנאי שמדבר אלי באותו עניין
עבר העיר - וביניהם






השבוע נמשכת המחאה ואני חושב שזה לא המקום להביע את עצמי בעניין
אבל בהחלט יש איזה שיר ששמעתי שמזכיר מחאה אישית
טרייסי צ'אפמן





לקינוח קטע אינסטרומנטלי מגניב זו המילה של שפונגל
השבוע שוטטתי קצת במייספייס , דבר שמזמן לא עשיתי
ונכנסתי לקבוצה של מטבוחה פרוג'קט - הלו הם שני חבר'ה משלנו
שמופיעים חזק בארץ ונותנים בראש זה המונח בהופעות
מומלץ לבדוק אותם במייספייס

אני דווקא רוצה לצרף קטע פסיכודלי רגוע של שפונגל
כי גם אליו הגעתי בשיטוט במייספייס ומה לעשות יש סנטימנטים
אז הנה קטע מאלבומו האחרון
שימו לב לחליל הצד שלו המהפנט...

נקדיש את השיר לחבר של אחי שהיום! טס להודו
התארח אצלנו השבוע אני תופס ממנו הוא עכשיו גומר תואר בהנדסת מים
והולך לנקות לו את הראש



שבעס שלום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה