banner

יום שבת, 24 בספטמבר 2011

מוצ"ש סתווי


אהלן!
אז איפה תופס אותכם הגשם...

היום הופיע בגוגל פתיח יפה של החבובות
החבובות היו פרי היוצר של ג'ים הנסון הגאון
אני ממליץ לקרוא עליו קצת לראות איך הוא הצליח להחזיר
את האומנות הזאת שנקראת תיאטרון בובות בשנות ה80 וה90




השבוע הייתי במילואים (שיגעון) ופגשתי חבר ישן
הוא שחקן תיאטרון ולומד במאות וסיפר לי על הצגה שהם הולכים להעלות בשוויץ
אחרי שנה של שיכנועים השווצרים הזמינו אותם להופעות בעיר ברן
אני תופס ממנו על כל זה שהוא מצליח להרים הצגה ועוד בחו"ל
ההצגה נקראת "פלופנבאך וצופנהיים"
ברקע אגב "ואגנר" שלא מורשה להתנגן בארץ
ההצגה שמעתי מצחיקה מאד




השבוע שמעתי שמוציאים את האלבומים של פינק פלויד
הוצאה מחודשת ומשופרת שייצאו בקרוב מאד לחנויות
לדעתי גם למי שיש את החומר שלהם על מחשב
תעשו לעצמכם טובה גדולה ותקנו אלבום חדש בחנות
אם יש חנות באזור שלכם...
מהצד האפל של הירח

***מוקדש לאנשים שהכירו לי את הלהקה


הלהקה הבאה הכיר לי חבר
Toxic airborne event
מצ"ב קליפ צולם בכנסיה אז כנראה שהם נוצרים
הם מעניינים אני מוצא שיש לסולן שלהם יכולת לרגש



 

שבוע מהנה
שנה טובה !

תגובה 1: